جز آن شب بارانی

جز آن شب بارانی

سالهاست کنار همیم ...

  یادت هست ؟

  گاهی زندگی را از چهارچوب نگاه تو می دیدم ،!

  چه زیبا بود دنیای پیش چشمانت ...

  روزگارانی داشتیم ،

  زیبا ، شیرین و گاهی هم تلخ !

  حسرت هیچ کدام را نمی خورم 

جز آن شب بارانی

،   که حسابش از کل زندگیمان جداست ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

افزایش بازدید رایگان
ساعت0:28---28 مرداد 1392
سلام خسته نباشی . وبلاگ خوبی داری .

ببین من برات یه پیشنهاد دارم . اگه دوست داری بازدیدت بالا بره یه سری به سایت ما بزن

facetalk.ir/link

ممنون .


ندا خانوم
ساعت9:47---18 مرداد 1392
سلام داشتم وبلاگتو ميخوندم مطالب جالبي مینویسی فقط يکم بد خطي . .. .
شوخي کردم
من ندا هستم دانشجو رشته کار افريني ما يه شبکه اجتماعي را اندازي کرديم براي کسايي که دنبال شغل يه کار ميگردن ویا میخوان بدونن تو اینده میتونن چیکار کنن که پول در بیارنو بیکار نباشن اگه دوس داشتي توش ثبت نام کار کردن باهاش خيلي سريع راحته و احتمال اينکه شغلي رو که دوس داري پيدا کني زياده
توي شبکه بيشتر با هم اشنا ميشيم
عکستم بفرستا
www.bazarei.com
منتظرتم


مدیر
ساعت3:01---17 مرداد 1392
سلام
با تبریک خدمت شما و تشکر برای وبلاگ خوب و پر محتواتون.
وب سایت مرجع ابزار و قالب افتتاح شد
توی این وب سایت میتونین خدماتی از جمله قالب و ابزار و ابزار زیباسازی پیدا کنین
خوشحال میشیم تشریف بیارین
t-4-k.i-r
لطفا برای ورود خط های تیره بین حروف آدرس رو بردارین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, ] [ 14:58 ] [ fereshteh joon ]
[ ]